Wednesday, April 29, 2009

high school pics

29 comments:

  1. yuds, paki-kagan man po names kung sirisay nsa pic..malabog na kaya mata ko..haha..buda kung sain po iyan..anyone na may picture kan outing kaito sa amater??? post! post! post!!!!

    ReplyDelete
  2. tg amag na panu iyan bayang kaya malabo na..hahahha

    ReplyDelete
  3. hey yuds... kasuarin pa ini??? nata dai ako jan?? hahaha...

    ReplyDelete
  4. makiagi tbi..haru dyos ko!!!
    sirisay baya ang mga ini..
    muroymuyon p kmo digdi hah.hehehe

    ReplyDelete
  5. uyy! ailene barrios??? kaw ba yan?? may kutob ako ika iyan..ta si barcenas "aileen" ito bako??Ü

    ReplyDelete
  6. garo kina ai-ai barcenas ining lugar na ini..gabos q man narecognize mga pipol s pic pro may saro lng n di q mapandukan..yudz, csay tabi itong naka-shades?(PEACE! hehe)

    Bayang, pareho kita..Ai Barrios din ang kutob q.. kmusta n po??

    ReplyDelete
  7. kabali baya ako sa picture na yan adi? dae ko tulos namidibidan su pandok ko. hahaha! sain ini? nakakamiss man ang highschool barkada

    ReplyDelete
  8. hain ka man tabi jan?Ü

    ReplyDelete
  9. hay bayang& thess.ang gling ng kutob nyo hah..ngppmati lmng..

    ReplyDelete
  10. AI: kmusta na? wer k now? pacenxa na, wa n aq balita s mga batchmates ta kya wa aq aram..hehehe

    VI: kmusta man? nyanga ta garo ngunyan ka lng? hehehe

    ReplyDelete
  11. ay bako man ako nguplod kyan... mau ngani ako dyan.. hehehe... sus mga mutaon pa kmo dyan.. hehehe.... so mga pics igdi dai ko pa ngani lamang nauuplod... mau kya me scanner.... :-(

    ReplyDelete
  12. hi VI!welcome..bata VI nsa inutan ka pa..hehehehhahaah..

    tgurulukan sana nindo mga itsura ta kan inot..mga bad kamu..:))

    ako tabi kaan ng upload..and yan n sana panu ang ntada na pic..:)

    padara mo sako euge pics..ta upload ta

    ReplyDelete
  13. helo VI.. hope u can attend our batch reuntion... salamat sa pagparamdam... visit our blog more often...

    ReplyDelete
  14. helo thess..d2 me manila..pero bk end of this month uwi n me bicol..oo wl rin me blita s mga kklc t.nki2chizmiz ngne me digdi

    ReplyDelete
  15. kamu daw picture sana ninido pigaa-upload nindo. dai nagbabarago ang kalag nindo! Si VI ang itsura gari man sana bakong babaero. hahaha

    ReplyDelete
  16. @ VI - hahaha nata tirindugon ang buhok m... ngunyan k sna an nhiling...

    @ all s pix - mga nunuon pa kmo dyn gabos...

    @ romel - tama mel garo bago babaero c VI s pix... hehehe

    ReplyDelete
  17. mga maniswakon pa baya kan inot..esus ngunian ang mga lalaki padarakulaan/paburutugan ki tulak! hahaha

    ReplyDelete
  18. hahaha! nata mo man mel nasabi? bako man baga talaga ako babaero? dae ngani akong piday. pirmi sana kaya ako kabit! wahahaha! haputa si ivy. nyeheheh! sana talaga makauli akong december pero malabo. pwedeng sa 2010 na sana ang reunion ta? hehehe!

    ReplyDelete
  19. ika VI kaya pirmi ka kabit ta habu mo ke commitment kaya sa may mga commitment na sa iba ang pighahanap mo. bua bua ka talaga. MAGBAGO KA NA!Nyahahaha!!!!

    ReplyDelete
  20. hahaha! aram aram ni Mel! kwasa gibo-gibo. hahaha!

    ReplyDelete
  21. anu na sna an kamong duwa..mgbago na daw kamo..:))

    ReplyDelete
  22. magandang pasawayMay 19, 2009 at 7:17 AM

    tama VI, mel magbago na kamong 2 for d better ha hindi 4 d worse..hehe..kc it shows sa mga faces nindo ur true colors hehehe..joke3! hahaha..d nga mel para tuluyan na me maniwala hindi kunyari lang na wala ka pa 'kunong' kaalam2 sa mga bagay na arog kaan..hehehe.. ska c VI.. naku dai magparapataba..hehe..kayo rin..malapit sa high blood ang ganyan..hehe..afraid of commitments ba 2ng c fafa VI? naku sayang..type ko pa naman sana sya (BWAHAHAHA!!!!) hahaha..in fairness rhye nkaka-relieve ng stress 2 ah! tawa me ng tawa while reading all d comments here.. kip it up!.. Godbless 2 all.. hope 2 see u all soon.. miss u guys.. add me smhile9282@yahoo.com thnx.. mwah..

    ReplyDelete
  23. nem narimate lugod kita VI. dai na ngani kita magparataram.hehehehe

    ReplyDelete
  24. hehe... im happy to know that this blog has a soothing effect on you guys.. hehehe.. godbless rin and likay pirmi... visit the blog more often...

    ReplyDelete
  25. waaaaaaaaaaaaa!kurulang kmo s bulgor..hahahah!

    ReplyDelete
  26. ako bako kulang sa bulgor.. pero aram ko my kulang sako.. pero dai ko aram kung ano ito.. ang gulo no? hehe.. ah aram ko na! cash palan.. penge!!! bwahaha!!!

    ReplyDelete